Would you stay?

2008-12-02 | 15:25:51 | 1 Kommentarer


alltså, nej.
jag orkar inte tänka mer.
så därför ska jag sluta.

igår bakade jag och niklas lussebullar med lillebror och hans flickvän.
det var mysigt.
dom blev gooooooda.
sen åt vi tacos, det var också goooooott.
sen åt jag bajs, det var ännu goooodare!

kom nyss hem från stan,
sara och jag orkade inte med yogan så vi fikade lite o så.
köpte lösögonfransar, najsigt.
hittade en asgod parfym som jag vill ha!
bara 205 spänn!
ska nog önska mig den i julklapp.

jag är bajsmätt och mår illa.
ska nog ta ett bad trorja.
och paketet från yves rocher har kommit, yey.

later,
Cherry

Kommentarer:


Jess the Mess

2008-12-02 @ 19:18:51

Vad är det för parfym du har hittat? :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: