We're bound to be afraid

2008-12-28 | 19:25:09 | 0 Kommentarer

haha hej och hå vilket inlägg det blev sist då. haha.
laddar upp bilder så fort sara laddat upp dom :)
träffade iallafall isak och hans vänner, alltid lika kul.
bjöd honom på en shot eftersom jag fick en av honom sist jag träffade honom ute.
och sara och jag blev bjudna på öl av hans polare.
och sjukt jobbigt när folk är värsta på och tror att man faller stenhårt för att dom är värsta coola rockstars, haha omg.
"jag valde fel instrument, för det är bara basisterna som får dom snyggaste tjejerna"
"men sara är förlovad  *visa hennes ring*"
"men det är ju dig jag raggar på!"
"haha, jag har en basist."
"haha fan då, men där ser du!!"
"men han kan ju omöjligt vara lika snygg som jag??"
haha, jo lilla gubben, det är han, snyggare än alla är han :)
iallafall, så är "jag har pojkvän" en väldigt effektiv mening, för då försvinner dom direkt haha.

satt och drack några öl med isak & co, sen började alla hångla med varandra haha.
bögar for lajf. men sara och jag var inte sämre minsann haha.
sen blev klockan tre, och där satt vi med våra öl, och vakterna kom fram och sa åt oss.
så då fick vi dricka snabbt :P
som tur är min pappa atxichaufför, så han körde hem oss :)

ska snart tillbaka till niklas baby igen.
vi såg på butterfly effect igår, för nuni hade inte sett den.
inatt låg vi och pratade halva natten,
och jag älskar varje minut med honom.
allt är så underbart bäst.
jag blir mer och mer kär för varje dag som går.

imorgon ska jag och sara ner på stan och köpa julklappar till varandra :D
haha, båda var broke innan, så vi väntade med att köpa till varann haha :P

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: