All I want for christmas is you

2008-12-24 | 22:14:28 | 1 Kommentarer

tänkte vänta ett tag med att skriva det här inlägget som förmodligen kommer bli rätt långt,
men är så trött och vill snart gå och lägga mig i sängen och se en film haha.

min jul började i måndags kan man säga :)
då kom baby niklas till mig, och vi bytte julklappar.
jag fick världens finaste presenter!
fick även present av hans farmor och farfar (!) så himla sött att jag typ dog.
dom är så snälla. och rara!
fick filmen mamma mia!
ska se den sen tror jag :D den är så bäst.

av baby fick jag 4 badbomber från Lush som luktar himmelskt! älskar dom!
använde en idag, lovely!
sen bjöd han även mig på bio, yesman :') skitbra!
av mig fick han en poster på pulp fiction, en parfym och en till bra grej haha :D
vi åt tacos hos mig, gick på bion och sen åkte hem till honom.
dagen efter åkte jag till pappa för att fira lilljul.
träffade först julia på stan för vi skulle köpa julklappar till varandra och till alla våra syskon :P

till johannes: en poster på en fotbollsspelare och en chokladask
till martin: 100 kr (till elgitarr)
till nellie: en snövit-peruk (gud vad vi har skrattat! xD)
till julia: boken Linas kvällsbok
till mig: boken Om jag kunde drömma

efter att ha vart på stan ett par timmar mitt i julstressen, gick vi hem till mamma och hämtade lite grejer,
och åkte sen hem till pappa och jessica.
åt julmat nästan direkt när vi kom hem, nam nam.
sen öppnade vi pakeeeet :D
martin skulle vara tomte i år, eftersom att när pappa var det förra året såg nellie direkt att det var han :P
gick inte speciellt bra i år heller, hon såg att det var martin :P
så nästa år blir det att hyra en tomte! haha
och nellie är ju en riktigt stjärna alltså, när johannes, som delade ut paketen, gav mig ett paket,
utbrister nellie "det är en film!" xD hahahaha, nu visste ju jag att det var en film så det var lugnt, men hahah fan va kul.
sen slappade vi framför tv:n och åt godis och sådär.
jag och julia var uppe till två, satt vid datorn, läste och pratade och sådär,
sen gick vi upp vid 7. haha var något trött.
vi åkte till mina syskons morfar tosse vi kvart över 8 ungefär,
för att äta Ännu mer julbord! åt på förmiddagen, ganska lite för att spara mig inför det stora julbordet hos mormor och morfar :'D haha.
kom hem från tosse vid 1 och då var det bara att bättra på sminket och bege sig till mormor och morfar för att fira med den andra sidan av släkten :) också väldigt trevligt.
imorgon ska vi till farmor och farfar och... äta ännu mer julmat.. hahaha omg.

Mina julklappar
(förutom dom jag redan har skrivit däruppe)
  • 1200 kronor (fick lite i förskott som redan är slut så har typ 900 kvar)
  • halsband med ett rött hjärta
  • parfymkit med parfym och bodylotion Fizzy
  • parfymkit med parfym och duschcreme Naomi Campell At night
  • 3 tavlor (skitfina!)
  • Sweeney Todd (inte den med johnny depp!)
  • boken Överlevare mot alla odds
  • The Fog
  • shampoo och balsam
  • ansiktskräm
  • rengöringsgel
  • ansiktsvatten
  • myspysbyxor
  • tofflor (som var för stora, så ska byta)
  • toffsar
  • bodylotion

Tror det var allt :P och imorgon ska jag få en till parfym, wohooo! :D
saknar niklas jävligt mycket alltså.
sover mycket bättre med honom tätt initill.
vill träffa honom nu nu nu.
imorgon <3

Cherry

Kommentarer:


Sanna

2008-12-26 @ 23:44:01

aw, fizzy är min favoritpartym, fan vad gott du kommer lukta ;D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: