JULLOV

2008-12-20 | 17:59:39 | 0 Kommentarer

ujujuj. dålig på att blogga är jag.

äntligen jullov!
skolan höll på att döda mig,
skitskönt med ett break nu.
har ingen julstämning what so ever,
det suuuuger.
jag sa det till mamma,
att jag alla andra år varit så pirrig dagarna innan jul och så,
och då sa hon "det är kanske för att du blivit äldre"
hon ljuger! :( jag är inte mogen och vuxen,
jag är liten och längtar till julen även fast jag inte har fått nån julstämning!
jag kommer inte kunna sova dagen innan och jag kommer räkna hur många julklappar jag får
och jämföra med alla mina syskon, jag kommer se kalle anke för 64677774455 gången
och gråta när julafton är slut, så det så!

sara och jag var på hugos igår, lite spontan sådär bestämde vi oss för det.
drack några öl och hade det trevligt och dansade. nice som fan.
sen skjutsade pappa hem sara till sig och mig till niklas :)
hon är bäst den där ungen.
bilder kommer så fort sara får tummen ur och laddar upp dom :)

ttyp alla hos pappa har fått magsjuka,
det suger ju lite sådär.
nellie som fick från dagis, så nu har hon, pappa och johannes det också.
vet inte i skrivande stund om jessica och julia har fått det,
men hoppas inte det.
kul att martin och jag ska dit på tisdag liksom,
vill inte få det! hemska skit.

snart ska jag till baby snutt,
han är också bäst.
love him to death.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: