Även fast jag blundar kan jag inte sluta se

2008-12-17 | 17:55:01 | 1 Kommentarer

Sitter och lyssnar på musik och är allmänt seg.
har tråkigt också. vet inte vad jag ska göra.
så mycket jag borde göra, så lite jag orkar göra.
och det som finns att göra är bara skolsaker.
annars finns det inget att göra.
är så van vid att hela tiden ha något att göra,
att jag glömt bort vad jag brukar göra när jag är ensam :P
haha illa.
men kanske kan bada. det är ju ett litet tidsförrdiv.

nu blev jag irriterad också.
ska bli skönt att vara hemma idag.
puss hej.

Kommentarer:


2008-12-18 @ 15:45:44

"är så van vid att hela tiden ha något att göra,

att jag glömt bort vad jag brukar göra när jag är ensam"

Killar, killar, killar, vad gör dom med en?

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: