Zombie

2008-08-05 | 23:23:57 | 0 Kommentarer

spontan sleepover hos sara från igår till idag. kl halv 10 på kvällen åkte jag ner till resecentrum och mötte upp sara som varit hos sebbe ihelgen. hon hade köpt max till oss två så vi mumsa på det när vi kom hem.
såg alla avsnitt av Ebba och Didrik. minnen liksom <3 90-talet in my heart liksom :D smexiga kläder ftw.
jag sket i matteskolan (fy skäms) och stannade kvar hos sara istället. vi gjorde tacopaj (läs:hon) och mumsade på den. yumyum! sen åkte jag hem och väntade på mami.

jag är glad, fast det egentligen inte finns något att vara glad åt. jag bara ler.
kanske för att förneka? jag vet inte.
har iallafall något att se fram emot nu! stalla ska ha en fotosession, ho har ett fotoprojekt att göra:
De sju dödssynderna.
och jag är en av modellerna och ska vara VREDE. mohaha! med piska och grejer. Grrr!
very hot. bilderna kommer tas med en analog kamera, men det tas nog en och annan bild med digitalkamera också skulle jag tro! ska bli skitkul, speciellt att träffa mina girls igen! har inte setts på hela sommarlovet!!!! det är skandal.
har bara stött på lisa en gång på stan (haha STÖTT PÅ ;D), men that's it. vi ska iofs träffas och gå på stan och fika imorgon. ska låna piska med ;D hoho. ska bli trevligt.



jag har gjort läxan för första gången typ. haha. bäst jag är dåå.
ska nog sova nu :/ vill inte men börjar 8 imorgon.
alltså om inte jag får g så hoppar jag från nån bro eller nått!
så jävla ovärt att slösa bort 2 veckor av sommarlovet annars liksom. blää hemska tanke.



avslappnande skumbad med ljus är looovely. men ensam? not so lovely..

xoxo Cherrylicious

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: