who's to say?

2008-08-15 | 11:11:22 | 0 Kommentarer

ska ut ikväll, hugos som vanligt. med stalla och tora, sen vet jag inte mer :P men ska iaf sova hos stalla banan, yey. slippa gå hem själv + att mammas, ja vad är han boyfriend?, kommer hit idag. jappjapp. måste fixa fribiljetter! hm..

Min lillebror åkte i måndags och kom nyss hem från sitt lilla (stora) cykeläventyr till Vimmerby. dom har cyklat 15 timmar (!) i streck (med ett litet uppehåll i linköping) hela natten! dom kom in på astrid lindgrens värld för 100 spänn istället för 275 bara för att dom sa att dom hade cyklat från norrköping och dom har blivit sponsrade med bla. reflexvästar. några securitasvakter som de frågade om vägen frågade om det var dom som hade cyklat från norrköping (ryktet sprider sig snabbt haha). omg jag skulle aldrig klara av det!
Heja lillbror liksom! :'D har saknat honom ju :'>

jag vet precis vad jag vill. men jag tror inte du förstår.
jag vill så mycket mer.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: