Warwick avenue

2008-08-22 | 17:32:31 | 2 Kommentarer

Äntligen helg. sköööönt. ska ner på augustifesten med Sara sen. najs bajs.
har fått lite cash nu så kanske kan hitta nått på marknaden! yey.
sen måååste vi ju kolla fyrverkerierna! gosh, så fina :'D hahah nerd.
jag är jääääättesugen på cola! omgz säger jag bara! helt torr i käften!
det ska fan vara det första jag köper när jag kommer ner till stan! eller, kanske inte klarar att vänta!
så köper kanske en vid konsum som är asnära :'D hahah intressaaaaaaaaant, ni skriver ner det här va??
hahah jag har tråkigt för jag är klar men Sara är segis så jag måste vääänta. tråkigt ;(
mamma älskar Duffy's låt Warwick Avenue så den går på repeat här. hoho. men den är fin.


vi spelade brännboll idag med dom andra samhälls-klasserna. OMG säger jag bara!
kaxiga småungar! vi är liksom äldst, men ettorna och framför allt tvåorna var så jävla uppkäftiga!
och vårat lag fick minuspoäng för att jag kallade en av tvåorna för idiot hahaha. och sen råkade jag svära ett par gånger och skrek jag att en bar bränd fast han tydligen inte var det så då fick vi minuspoäng igen hahaha. looool.
men vi vann iaf :'D SUCKERS!

idag när jag kollade en tjejs bilddagbok som hade varit inne på min sida, fick jag värsta chocken!
hon hade laddat upp en hel dag med enbart HAJAR! jag ba hjäääälp och fick typ blunda och stänga ner hela skiten.
sen satt jag typ i panik och bara andades och ringde Sara. hahaha. fan asjobbigt med min jävla fobi.


den här bitchen ska göra stan! hell yeah.

men hoppas jag inte drar till mig massa idioter som igår ><
kom fram en typ 30-årig kille som börja snacka knappt förståelig engelska och jag ba langade fetaste dissen,
men han fattade ju inte det! irriterande! "snart åker brillorna på!"

Cherry

Kommentarer:


2008-08-23 @ 10:18:48

hahahahaha, snart tar jag på mig brillornaXD fyy fan den ska jag med börja köra!! lätt bästa diss kommentaren.
Kittie

2008-08-23 @ 15:26:01

Nee, snart åker glasögonen på va det XD

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: