Blood roses

2008-08-16 | 18:23:22 | 0 Kommentarer

Nu sitter jag och väntar på mat; kycklingfilé, klyftpotatis, tzatsiki och sallad.
gooooosh vad mumsigt det ska bli. hoppas jag kan äta massor!
sov några timmar förut, det var skönt. blev ingen film eller bok, kanske senare.
mamma ska se Vit oleander idag på tvåan, men jag funderar på att se Elisabethtown på fyran. kl 21:15.
vill ha massa godis (haha först skrev jag "massa godisar". what a baby I am). och cola. COLA!
mamma skulle köpa det till mig, för jag vill inte gå utanför dörren. orkar inte fixa mig liksom. höhö.
och då kan hon köpa cäääändi till mig. weeeei.

jag är lite småexcited för det är en jätteduktig fotograf som vill fota mig,
väldigt smickrande, men han håller till i stockholm och jag är rätt pank och kan inte ta mig dit.. snyft.
men hoppas det kommer något tillfälle.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: