Labels or love

2008-08-25 | 14:45:47 | 1 Kommentarer

Fick sluta innan lunch idag istället för halv 4! asskönt!
har bara tagit det lugnt, sett tv o så. funderar på att vara värsta snäll mot min mamma och laga mat!
nej jag ska inte förgifta henne! jag kanske inte kan laga mat men om jag verkligen försöker kanske det går!
jag hade faktiskt mvg i hemkunskap i 9:an men då hade vi ju recept o så.. det handlar nog med att jag är så
slarvig och klumpig. spiller saker o sådär. haha. men jag ska försöka! o hoppas att hon inte mobbas om det blir äckligt :(
men det gör hon säkert inte! eller rättare sagt; hon kommer inte ha anledning att mobbas för det ska bli GOTT!
jag tänkte att jag skulle göra tacos men det är ju så lätt så då kommer hon inte bli imponerad.. men det är ju så gott..
och jag har inte ätit det på länge.. och kan inte komma på något annat att göra xD haha. men jag får väl göra värsta lyxtacosen! ja det ska jag! o tända ljus o grejer! sen ska jag städa köket och diska! och då kanske hon kommer bli så glad att jag får cola! jaaa! och då blir alla glada! jaaa!

Vi hade yoga idag. oh dear vad kul det var! jätteskönt och avslappnande. efter varje övning ska man ligga och vila med en mysig filt över sig och lugnande musik. härligt!

min helg var asbra. augustifest o grejer. trevligt folk och fylla. hoho. och massa mys. <3
faaast, det låg en död råtta på kungsgatan! och jag trampade nästan på den :(:(:(
och en kille på inlines retade mig för mitt sugmärke. hahaha. han var ful.

Jag hatar att jag mår dåligt när folk inte tycker om mig. jag vill liksom att alla ska tycka om mig.
och eftersom att jag nu vet att jag är inblandad i att såra en människa, så har jag värsta skuldkänslorna.
även fast jag inte borde ha det. egentligen är jag också ganska lurad. men jag vet att ingen är perfekt och att inga löften har getts så jag tänker inte ge upp det här nu. det får liksom gå som det går. jag är lite på min vakt och liksom vet att det kan bli bajs men jag hoppas att det ska bli bra. så jag ska försöka strunta i att jag blir ledsen av folks kommentarer.
inte för att någon har släppt en kommenterar riktat åt mig, men aja. det känns lite onödigt att gå till attack sådär.
nu vet ju inte jag allt som har sagts, vilket är lite läskigt. men jag tror inte att jag vill veta för det skulle bara göra mig ledsen.

På en må-bra-skala (där 10 är bäst) ligger jag nog på 7. eller 8. :) det känns bra.
för det känns som att saker börjar klarna upp sig nu, även fast det finns lite oro.
men jag trivs som det är just nu :) och det känns sköööönt!

Cherry

Kommentarer:


2008-08-25 @ 15:27:46

härligt dööh gummsi:D yoga var kulerikul. klart man tycker om amanda liksom:) tro på det!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: