Ännu mer frågor..

2008-08-28 | 20:53:27 | 0 Kommentarer

För att bota min tristess svarar jag på massa frågor och låter tiden rinna iväg!
Ingen är tvingad att läsa, men om ni vill veta mer av mig, varsågoda :D

DIG:
1. Hur lång är du?
1.75
2. Vad vill du bli när du bli stor? absolut. ingen. jävla, aning.
3. Vad pluggar du? samhäll
4. Har du långt hår? mja medellångt kanske.
5. Vilken hårfärg har du? typ, svart men börjar bli brunt så måste färga snart!
6. Sminkar du dig? ohja! älskar smink
7. Har du haft sex senaste månaden? yes sir!
8. Använder du läppsyl? händer, men mest läppstift och läppglans!
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? hihi jag har inga (a) xD
10. Har du kysst någon idag? nae inte idag :(

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop?
Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? båda....
3. Hur många syskon har du? 4
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? "hejdå" skulle jag tro,
5. Vilken mat lagade din pappa senast? oj! ingen aning xD pannkakor säkert :D
6. Hur många ställen har du bott på? Först Jursla, sen Eneby och nu stan. sen har ju pappa bott på ett par ställen också men jag är ju inte där så ofta..
7. Vem i din familj stör du dig mest på? ingen atm
8. Vilken familjemedlem är snällast? hm. vet inte
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? hm, hittade på något.. det var säkert med Julia isåfall :) för några veckor sen.


KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
helgen
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? kompis.. hm, den jag senast sov hos var ju Niklas..
3. Har du kysst nån kompis? haha japp :D
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? nej
5. Vem har du varit kompis med längst? Julia
6. Vem känner dig bäst? Sara och typ Niklas vet en hel del..
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? oj. jag och Evve var ju typ osams i ett år och sen blev vi sams och sen osams igen..
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? känns lite ondödigt, inte jag som behöver ha på mig den ju?
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nää


KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag?
just nu har jag på mig myskläder, mmm.
2. Har du bytt om idag? Ja flera gånger :'D
3. Favorittröja? Vet inte..
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? hm.. typ svart jeans och vit skjorta.. Grr
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? det har hänt, ja
7. Har du handlat kläder genom internet? nae :P
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? haha nae
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? oj.. haha typ allt som har med brats att göra.
10. Vad använder du för skor? converse eller min supercooooola skateskor ;D haha

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
bara mamma
2. Klä dig annorlunda? hahaha jaa
3. Vara dig själv? aa
4. Visa dig i bikini/badbyxor? avstår helst.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? haha!
6. Pierca dej? japp och ska!
7. Ge dig på utmaningar? jag försöker våga!
8. Ha sex på offentlig plats? why not! bring it on!
9. Vara omogen? haha det är jag vare sig jag vill eller inte!
10. Äta små kryp? blä :(

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? De Geer gymnasiet
2. Vad heter din favoritlärare? hm.. Ulla och Magnus är bra. och såklart Jeppe! ;D
3. Vad är ditt favoritämne? just nu yoga!
4. Snyggaste läraren på skolan? haha jag har inte sett nån!
5. Fulaste läraren på skolan? haha vill inte vara dum xD
6. Tråkigaste ämnet? har ju inte matte längre, så får väl säga naturkunskap..
7. Har du skolkat mycket senaste året? jag var rätt duktig i tvåan!
8. Hur tar du dig till skolan? går
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? nej :'D

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? nej men jag vet vem Fatou är :'D hahaha
2. När tuggade du tuggummi senast? I skolan, fick av Lis fis!
3. När var du på semester senast? 13-20 juli, Falkenberg <3
4. Vilken färg är det på din tandborste? haha jag har 5 stycken när jag tänker efter xD men använder bara 3!
vinröd, rosa, rosa & vit :D jag har två hos mamma och en hos pappa. sen två i reserv hos mamma.
5. Är ditt hår tråkigt? lite kanske.
6. Vad har du för påslakan just nu? care bears!
7. Vem såg dig naken senast? (a)
8. Hur ofta duschar du? jag badar nästan jämt istället. ibland 2 gånger per dag. mycket skönare, och våran dusch är cp så det typ rinner vatten över hela golvet osv.
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? ja!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: