Utan dig är alla kalla.

2008-08-30 | 14:46:49 | 0 Kommentarer

Åkte hem från pappa och sov hos Sara istället.
Träffades i stan och köpte godis, nam nam. sen åkte vi till statoil i haga och köpte chips och läsk :'D
Klockan var typ 9 och vi satte oss i haga och kedjerökte och lyssnade på musik. trevligt.
Sen blev det kallt och vi blev kissnödiga så vi traskade hem till Sara. såg lite på När mörkret faller men vi blev trötta och gick och la oss. haha innan 12 xD Fick sova i Saras säng, myspys. lite trångt bara, maha. vaknade av att jag hade ont i armen och märkte att Sara låg på den hahaha <3 inte att hon var tung, men min arm låg konstigt maha. vaknade lite senare och var rädd för jag hade drömt en mardröm. inte kul. vaknade vid 9 för Sara ska jobba på Skogsröjet så hon var tvungen att göra sig iordning. så jag begav mig hemåt och träffade på mamma och mormor som berättade att mormor ska bjuda mig och mamma på Håkan Hellström 1 november!! åååååh! 3:e gången gillt liksom! mamma älskar ju Håkan som jag så det ska bli kul. Till och med mormor och morfar tycker om honom, men dom tror att dom är för gamla :P haha
morfar: Ja Håkan han är bra den där grabben!
haha <3

Följde med mamma och mormor till Citygross och fick hårfärg. äntligen! och just ja, fick två filmer också! The Yards och Rounders.


Bra skådespelare i båda filmerna liksom!

Sen sa mormor att hon tycker att jag har blivit mager :O ofta? :O
haha och sen när jag och mamma var inne på Willys och satte oss i bilen igen sa hon:
Amanda, du ser ut som en modell vare sig du vill eller inte. Du går som en modell och nu har du blivit så smal också.
hahahaha. mamma och mormor är på mig hela tiden om att jag ska bli modell, men jag blir bara sur typ.
därför sa hon "vare sig du vill eller inte". men liksom, jag är ful :O

blir en heldag med kära mormor och morfar idag. var där och åt middag förut och ska dit igen ikväll och äta kräftor. :'D
och snart kommer dom hit och fikar x'D hahah. ja det är ju tur att vi bor så nära!

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: