Under the summer rain

2008-08-13 | 15:08:03 | 0 Kommentarer

alltså jag vet inte vad det är med mig och min aptit :O jag är liksom hungrig, men när jag äter så går det typ inte ner och hungern försvinner.  nu är ju jag inte så stor i maten, men skräpmat och typ goood mat brukar jag kunna äta massor av! men inte längre. inte ens kyckling, som jag älskar.. vi åt det igår kväll, men mamma ba: gud vad lite du äter. och jag vet inte varför >< sitter och försöker trycka i mig kroketter nu, men det går inte så bra.. har typ ätit 3 st. och känner mig mätt. baaajs. nu när jag VILL äta också. bajskorv. det kan liksom gå en hel dag utan att jag äter, och jag märker knappt av det. ska äta tacopaj när mamma kommer hem, som jag ääälskar, hoppas jag kan få i mig nått då! jag tror inte det är så allvarligt dock, beror nog på stress eller något. alla tankar som snurrar runt i huvudet som förstör matlusten kanske. aja.

om mindre än en vecka börjar skolan. vill INTE!!

det slog mig nyss att jag har världens finaste vänner.
världens finaste tjejgäng som verkligen betyder massvis för mig.
det finns en bra sak att skolan börjar, jag får träffa världens bästa tjejer varje dag!
och lisa, om du läser det här: DU ÄR BRA! <3

nu ska jag nog se en film med Ludde, jag är på braaa humör!

Cherry


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: