"ta inte på mig, jag är naken!"

2008-08-09 | 19:27:46 | 2 Kommentarer


var en jävligt lyckad kväll/natt igår alltså! hade skitkul. orkar inte skriva om det nu för jag ska lägga mig i sängen och slappa, men jag kan ge er en försmak. sebastian brände hål på mina strumpbyxos med sin cigg, jag tog Kattis kyssa-en-tjej-oskuld, jag hånglade med vicky i vanlig ordning, jag tappade bort mina trosor, rökte upp ett helt paket cigaretter och är bakis som jag typ aldrig blir. som sagt, hade skitkul!

har inget mer att säga just nu förutom att jag äääääääääääälskar att vara på bra humör som jag är just i detta nu!

Kommentarer:


2008-08-09 @ 21:45:55

Hur tappar man bort sina trosor Amanda..? Nu får vi nog ta oss ett snack! ;P
Sanna

2008-08-11 @ 19:18:11

hahaha, "tappade bort mina trosor" - hur då? :p

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: