Samma nätter väntar alla

2008-08-27 | 23:21:53 | 1 Kommentarer

Woho! min favorit Christian vann Project Runway! yeey. Blev den ordningen jag ville också, Rami tvåa och Jillian trea. hehe :D slänger upp en bild på sötnosen!


Han är ju sååå fierce! ;D

Klippte mig själv nyss, topparna liksom. så slitna. och varför slösa pengar på att gå till frisören
när jag 99 % av fallen blir missnöjd? :D
kom på att jag har läxa, religion. ska skriva om jag tror på gud, varför eller varför inte osv. orkar inte.
kommer iofs inte bli så långt eftersom att jag inte tror på gud :'D haha. så gör det nog imorgon bitti.

vill bara säga till den anonyma personen som kommenterat min blogg
att så länge jag inte vet vem du är så ger jag dig inte min msn, mkey?
vet ju inte ens om du är boy or girl.
har märkt att allt fler läser min blogg, och ofta också!
är uppe i 57 sidvsingar idag, coolt! keep reading! :D

Cherry

Kommentarer:


2008-08-28 @ 10:49:01

Cooling där som lägger upp exakt samma bild som jag ;P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: