PHOTOSHOOT.

2008-08-08 | 11:52:04 | 0 Kommentarer

Igår hade min vän Stalla fotografering till sitt fotoprojekt, De sju dödssynderna, och jag var ju som sagt en av modellerna och skulle porträttera vrede. och det var ingen lätt match! Stalla sa det att hon visste att det var en svår synd att föreställa, eftersom att det är svårt att visa vrede på beställning. och när man står i ett fönster i alla möjliga positioner med massa folk runtomkring så är det svårt att låta bli att skratta och istället vara arg xD men jag hoppas att hon fick några bra bilder iaf! anna, som var likgiltighet, tog några bilder med sin systemkamera så jag slänger upp några här. finns fler på min bilddagbok, här. (obs du måste vara inloggad)




1. jag och vicky som var där som var moraliskt stöd :D

2. det är intte lätt att vara arg inte!
3. Sara - frosseri
4. Anna - likgiltighet
5. Tora - Girighet
6. Jag - vrede

7. Madde - högmod

eftersom Anna tog bilder även när vi inte posade så som Stalla ville osv, lär dom "riktiga" bilderna inte se ut såhär, men Anna fick riktigt fina bilder ändå! och jag har inte fått alla bilder, så det fattas två dödssynder. Avund (Kattis) och lust (Lisa).

idag ska jag, vicky, stalla, kattis, sara (inte bus) och kanske anna och lisa till hugo. oh yeah. länge sen jag var ute! och länge sen man gjorde nått med tjejgänget (som ju inte är komplett, men de duger i krig! ;D) förfest hos Stalla. ska bli skitkul. vicky ska sova hos mig, så då slipper jag gå hem själv också! kanonbra. och vi ska sova i samma säng också, grrrrr. så nu ska jag byta lakan så hon inte behöver sova i mina gamla lakan som jag sovit nakenfis i! mahaha. sen kommer mammas ragg från båten hit.... Karri från Västerås. han ska sova här. oh my. tur att vicky är här. känns lite akward liksom. men det går nog la bra.


nu ska jag städa, byta lakan, bada, väcka lillebror och äta frukost.
take care
xoxo cherrycake


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: