ooouu what you saaaayy

2008-08-18 | 00:14:45 | 2 Kommentarer

ååååh gud jag dör. har haft flummigaste msn-konversationen med min kära Vän Stalla!
hon fick mig nästan att ramla av stolen av skratt! var skönt att få skratta lite, eftersom att min natt och dag har varit rätt grå.
vi har skämtat om min bebis i magen som vi ska döpa efter våran lärare Jesper, men han ska kallas Jeppe! (OBS jag är INTE GRAVID. hoppas jag. hahahhaha) och sen skickade hon roligaste youtube-klippet. jag dooooooooooooooog!
slänger upp länken här så ni också kan få er ett gott skratt! om ni nu delar vår humor, som inte min bror gjorde .__. klicka här.

helt underbar. gosh. vi ska ut imorgon, fira av sommarlovet liksom! Stalla och jag är partybrudarna liksom :'D och vickybabe ska med. någon mer?! tora kanske?

jag här varit så uppe i varv efter alla skrattattacker, men börjar lugna ner mig nu. puh, det är jobbigt att vara rolig.

borde nog tänka på refrängen snart (hahahaha Stalla fattar <3)
men vill inte sova än :'D
snaaaaart.

puss på er gumsigumsor och snuttigubsar!

Kommentarer:


2008-08-18 @ 15:47:39

HAHAHAHA, länken jag dogXD den var fani mig rolig!!

2008-08-19 @ 17:27:35

så jävla sick in the head, det va typ inte kul alls :P bara knäppt

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: