Ny Design.

2008-08-31 | 02:08:15 | 2 Kommentarer

Har ändrat min design nu. snyggare än förut iallafall.
Ska nog gå och lägga mig nu, även fast jag inte är speciellt trött.
men vill sova.

Såg på När mörkret faller förut, fick låna den av Sara. och gud vad jag grät.
fy fan. den var så hemsk. men bra! jag grät för att det var sorgligt i filmen,
men sen så bara släppte allt annat. jag grät för så mycket mer.
kändes skönt, men jag vill gråta mer. kanske låter sjukt, men när man inte har
gråtit på flera veckor, när man brukar gråta varje dag, så är det ju något konstigt.
det är skönt att gråta istället för att bara hålla allt inne.

Ska på stan med mamma imorgon och köpa ny body lotion. min favorit från Yves Rocher som luktar gudomligt!
sitter i som parfym. love it!

god natt alla där ute.

Cherry

Kommentarer:


2008-08-31 @ 12:02:30

Fin design! den passar dig jättebra!! :D



pussar!

2008-09-02 @ 19:47:28

Vilken bodylotion äre? Nu blev jag nyfiken på att gå dit och lukta :) Puss <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: