I wish I could eat your cancer when you turn black

2008-08-29 | 18:57:52 | 0 Kommentarer

Sitter hos pappa nu. funderar på om jag ska åka hem till mamma eller inte. Julia är ute med några kompisar, vilket gör det ännu segare här. Vill hem till mina saker liksom. Tänkte skriva att jag ville vara för mig själv, men jag är ju ensam nu..
Men jag menar typ, ensam i mitt rum. Här är jag ju inte ensam speciellt länge, eftersom Julia kommer in snart och då ska vi se tv och sådär. jättemysigt, men jag är inte på humör. Det finns bara en person jag vill vara med nu. suck.

Jag visste inte vad jag skulle säga när Jessica frågade om det. geez. jag bara höll med. gah.
önsketänkande typ. men jag ska fixa så det blir så! japp det ska jag. det ÄR så. så nu är det bestämt!

imorgon är det Skogsröjet och jag är inte där. men det gör inte så mycket längre :) typ, lättad. skööön känsla.
Om jag åker hem till mamma ska jag gå och köpa godis, mmmmmmm. yumyum. känner mig rastlös. bajsnödigt äre.

Just ja. jag tror ärligt talat att det är någon som är väääldigt nyfiken på mitt liv. Eller rättare sagt min bilddagbok.
Har varit flera som har varit inne på min sida som inte har några bilder eller gästboksinlägg som typ heter gklgldhkhs eller något liknande och som inte har fyllt i vart dom kommer ifrån. Sen har det varit väldigt många som bara har så att vänner kan se som har varit inne och gluttat. Snokar-bilddagböcker säger jag bara!

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: