Beauty queen of only 18

2008-08-30 | 14:59:19 | 0 Kommentarer


Jag hatar att inte veta. jag hatar att bara anta det värsta hela tiden. jag hatar att jag bygger upp skräckscenarion hela tiden. jag väntar mig det värsta. bara väntar på att allt ska gå sönder. jag vill inte tänka så. jag vill inte kolla över axeln på stan och se något jag absoult inte vill se.
Jag hatar att hon inte släpper taget. jag hatar att det känns som en tävling. jag hatar att hon inte ger upp. hon har ju förlorat! väl? det är ju min tur att få vara lycklig nu. det är ju så bra, hon får inte förstöra det! hon får inte. jag hatar att läsa hennes blogg. jag hatar att jag inte kan låta bli.

Jag ska försöka tänka positvit. ska försöka tänka att om det händer något så är det inte värt det. då är det bara släppa taget och gå vidare. för jag tänker inte gå sönder. men det känns så bra nu och inget ska få förstöra det. jag ska visa hur bra jag kan vara. hur bra det kan bli.

Längtar tills imorgon.

Igår på stan provade jag snyyyyyggaste klänningen. åh, jag blev kär.
check it out!

249 :- på Gina Tricot. fanns band till
om man inte vill ha axelbandslös. åh.

just ja, Chriss skrev sötaste till mig förut.
"Baby I want you with or without a cherry on top - I even like you on top :P"
liksom åh :'>

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: