Babykills

2008-08-11 | 11:26:33 | 1 Kommentarer

hej hopp i lingonskogen. jag är trööött, men min bror har kommit in i mitt rum och väckt mig 75 gånger så nu kan jag ändå inte somna om.. han ska förresten cykla till Vimmerby med några kompisar och vara borta i typ en vecka! :O min lila plutt lillebror, ska CYKLA jäääääättelångt! :O han är ju bar 16! utan mamma eller pappa! får han det?! har nån frågat mig?1 NAE!! tänk om han kommer bort .__. haha naevars, det blir nog bra! :D fast jag kommer ju vara orolig! :O men han ahde fått låna värsta sexiga cykeldräkten eller vad man ska kalla det, med såndär vadd på röven :D hahah. när han kom in i mitt rum såg jag bara överdelen, för mitt täcke var i vägen, så jag ba: har du klänning?! haha det var kul, såg liksom ut som en hängselklänning typ.
det är konstigt väder ute. sol (skööönt) men verkar inte vara sådär varmt så man kan ligga på balkongen o steka. måste springa och kolla! *springer*  hmm, var lite svårt att avgöra, men det ska nog gå! att sitta där och steka menar jag, samtidigt som jag pluggar matte..... fan fan fan. imorgon är det prov. jag har inte öppnat matteboken sen förra måndagen. HAHA. jag är körd :) men bajs på matte! fy fan! jag ska gifta mig och få barn med värsta mattegeniet så det nästan blir omöjligt för barnen att få min dåliga mattegen! blöööh.
nu är jag hungrig, men mest sugen på oboy. men jag suger på att laga mat, och jag är ensam hemma, så det brukar sluta med att jag inte äter nått förrän mamma kommer hem vid typ halv 6 :'D haha, illa, jag som hade mvg i hemkunskap! xD men då följde man faktiskt recept! äsch, jag kanske är lite lat också. så nu ska jag fan gå och laga värsta middagen!! eller nae, men en litet snack iaf! yey me!

I'm out.
xo

Kommentarer:


2008-08-11 @ 18:38:58

hahah jag har också tänkt tanken att skaffa barn med ett mattesnille, fy fan, finns det ett ämne som kan ta knäcken på en på ett bättre sätt?

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: