25 frågor

2008-08-28 | 20:25:43 | 0 Kommentarer

25 frågor om dig själv.

Röker du?
- det händer ja.

Snusar du?
- nej blää

Skolkar du?
- ibland, men försöker låta bli.

Gör du frukosten själv?
- äter inte frukost. men om jag gör det så brukar mamma göra (a)

Har du suttit i rätten?
- hm, nää.

Har du slagit ner någon?
- nae, inte slagit ner

Har du pussat nån av samma kön?
- ohja

Har du varit på strippklubb?
- nae :(

Vad gör du när du blöder näsblod?
- oj det var så länge sen. men jag skulle nog bli rädd och ropa på mamma!

När grät du senast?

- det sjuka är att jag inte minns. flera veckor sen.

Vem kan du prata om allt med?
- ingen.

Har du solglasögon?
- aa, älskar solglasögon!

Skriv en mening på engelska?
- I wanna S your D!

Vem pussade du senast?
- en pojke :$ :$

Vem kramade du senast?
- Vicky var det nog

Vad är din högsta önskan just nu?
- att jag ska sluta vara rädd.

Vad heter din hårspray du andvänder?
- shockwave

Vem gillar du?
- <3

Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- grå!

Har du nagelack på dina naglar just nu?
- jepp, lite avskavt sådär.

Känner du någon som heter Niklas?

- ja :)

Har du bärbardator?
- nej

Är du blyg?
- ibland skitblyg, ibland inte alls.

Vad tänker du på just nu?
- att jag saknar en viss person

Vad känner du för att göra nu?

- hålla om den jag saknar och aldrig släppa taget.

 

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: