FOREVER

2011-05-07 | 23:35:42 | 1 Kommentarer

Nu ska jag gå hem till världens bästa Joanna. Så himla skönt att ha någonstans att
ta vägen när det blir lite för ensamt. Och när man känner sig lite dum. Eller ganska mycket faktiskt.
Ska packa en liten väska och börja knalla ut i natten snart, hem till min fina vän. 
Hoppas ni har en bra lördag!

All of my dreams
Seem to fall by the side
Like a discarded thought
Or the day's fading light
But I know that if I could just
See you tonight


Igår var det hattfest på Blå Huset! Innan det var vi i repan, Anna-Elsa har världens bästa
sångröst. Helt ärligt.


Nu ska jag klä på mig och gå.



Kommentarer:


2011-05-08 @ 01:59:04

Men gud.. TACK HJÄRTAT!!! Vad glad jag blir!!

Och du får alltid komma hit med, oavsett tid!

Älskar dej! Puss!!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: