WITH OR WITHOUT YOU

2011-03-02 | 16:38:20 | 2 Kommentarer

Gjorde mig lite extra fin inför skolan tidigare idag, blir ju så mycket roligare då!
Nu är jag hemma och funderar på vad jag ska göra. Kanske plugga lite eller måla.
Vill måla! Men vet inte om jag orkar dra fram massa grejer och bara göra lite, vill hellre
göra klart allt på en dag. Så väntar nog till helgen. Så blir nog att jag sitter här ett tag
och sen sätter igång och läser. Trodde jag hade ett seminarum imorgon men det är nästa
vecka! Så är helt skolledig imorgon och på fredag! Pluggdagar med andra ord.





Nu måste jag lyssa på With or without you med U2 för har den på hjärnan av
någon konstig anledning!

Kommentarer:


2011-03-02 @ 18:41:59

Den låten är helt fantastisk, även om den är lite diffus, vad han menar och så.

Seminarium?! Nästa vecka...hm?
Cherry

2011-03-02 @ 19:24:13

Ja dem är lite klurig!



Hehe, igentagningen av litteraturseminarumet jag ska göra! :D Trodde det var imorgon kl 1, men den är nästa torsdag kl 3!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: