THE END

2011-03-20 | 20:53:56 | 4 Kommentarer

Hej på er. Nu är jag hemma efter en helg i lilla Överum. Joannas pappa med familj
har nyligen flyttat dit så vi spenderade helgen där med gott vin, bastubad, kortspel, film
och videor på härliga rockkonserter! Det behövde jag :) 

Den senaste veckan har varit en berg-och dalbana. Jag och min pojkvän sen 2½ år tillbaka
valde att gå skilda vägar i söndags vilket har varit en stor omställning. Har man varit så
nära någon under en sån lång tid för att sen inte ha den där, blir det en stor chock.
De här 2½ åren har varit de bästa i mitt liv. Trots att vi mött en del motgångar,
ångrar jag inte att vi blev tillsammans. Niklas har lärt mig så otroligt mycket och han
har räddat mig på så många sätt. Vi har många fina minnen som jag aldrig glömmer
och jag kommer alltid att älska honom, min första kärlek.
Jag hoppas att detta istället kan bli en fin vänskap.

Iris kommer för alltid vara vår låt.













Jag mår iallafall bra. Trots att det känns som att jag har förlorat en familjemedlem.

Kommentarer:


Jess the Mess

2011-03-20 @ 22:11:00

<3
RoxXxy

2011-03-20 @ 23:45:31

<3 <3

2011-03-21 @ 09:42:21

Åh...Kramar.

Ses idag sen!
Cherry

2011-03-21 @ 18:09:45

Tack för er omtanke tjejer <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: