TORSDAG

2011-03-10 | 18:31:22 | 2 Kommentarer

Har pluggat med Maria idag från 13-17, känns bra! Julia kom förbi en liten
sväng efter också, skitlänge sen vi sågs! Men hon och Nellie ska sova hos mig
imorgon, hur mysigt som helst!

Nu ska jag snart laga lite mat,
svårt att toppa lunchen dock, gjorde världens godaste stuvade makaroner!
Ska vikariera imorgon igen, wiho! Ska bli jätteroligt. Älskar det verkligen.
I en fjärdeklass ska jag vara. Anywhooo, nu ska jag ligga kvar i sängen en
stund innan jag lagar mat.


Kommentarer:


2011-03-11 @ 12:18:57

Jag satt och kikade på Pontiak och kom på att du måste ju se Boda-Kurre från Nybro med ju =D Så jäkla skönt dialekt. Så så pratar folk där jag bor, typ ;)



http://www.youtube.com/watch?v=BbtoL5C6GcA&feature=related

2011-03-11 @ 12:30:06

Sen påminde mig August om detta med, också rätt kul

http://www.youtube.com/watch?v=l4dfB8mJtJw



Jag kan säga att det Finns normala människor i Nybro med, och dialekten är ju mysig ;D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: