TORSDAG

2011-03-24 | 11:25:10 | 0 Kommentarer

Målade hela eftermiddagen och kvällen igår. Runt 1 på natten var jag klar.
Två lager skulle målas och jag ville verkligen bli klar så jag slapp fixa med penslar
och rollers som inte fick torka och inte heller tvättas för då skulle de inte hinna torka
till idag. Så ja gjorde klart det! Är supernöjd. Igår såg färgen mycket mörkare och "skrikigare"
ut, men nu ser den jättebra ut! Ska städa iordning och ställa sakerna på sin plats och
sätta upp tavlor och spegel. Äntligen får jag en fin hall!

Förutom det ska jag plugga idag. Plugga plugga plugga. Tenta imorgon igen,
sen är det lugnt på den fronten ett tag! Skönt.

Nu ska jag sätta på lite musik och göra mig något att äta.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: