TISDAG

2011-03-29 | 16:18:14 | 2 Kommentarer

Full rulle idag! Skola, stan, Maxi, Hageby på lägenhetsvisning för Joanna, Hageby Centrum
och nu är vi hemma hos mig! Jag diskar och ska städa (alldeles för stökigt här hemma!)
och Joanna duschar. Igår satte jag i löshår på henne! Nagelslingor på vax, skitsnyggt!
Ska nog sätta i några fler idag och sen ska Joanna sätta i på mig! Vill ha ännu längre hår,
så himla snyggt! 58 cm är håret så det blir riktigt långt! Ungefär 10 cm längre än mitt egna
där det är längst. 

Jag längtar till helgen!



Jag och Sara på bussen till Stockholm.

Ska fortsätta med disken nu!


Kommentarer:


2011-03-29 @ 20:14:02

guuu vilka vita tänder du har kvinna!

2011-03-29 @ 23:02:56

Kan du inte sätta ut några bilder på dig hem? :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: