TEACUP PIG

2011-03-07 | 17:49:15 | 2 Kommentarer

För ett par dagar sen när jag och Niklas såg på How I met your mother tittade
vi på ett avsnitt med en liten mini-gris. Barney använder den för att locka brudar.
När Lily inte vågar säga till en kille på sitt jobb och de aldrig kan vara tillsammans,
för att han har puppy eyes och blir så ledsen när hon försöker säga det,
ska hon öva på lilla grisen, eftersom den är så söt och liten! Och det är det sötaste
jag har sett! Och jag börjar att gråta för att den är så söt och liten och ynklig
och söt och söt och söt! :') Så jag googlade bilder nu och blev lika känslig igen!







I'm such a girl!

Kommentarer:


Jess the Mess

2011-03-08 @ 11:43:14

Aaaahw, små skruttar <3
Nea

2011-12-01 @ 08:10:57

Söta tycker jag. Kika gärna in i min blogg. Adressen är: www.funnyislinnet.blogg.se

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: