SKITSÖNDAG & VIRRIG MÅNDAG

2011-03-21 | 13:24:14 | 2 Kommentarer

Igår var en jobbig dag då det hände jättetråkiga saker för två av mina närmsta
vänner. En riktig skitdag helt enkelt! Självklart var jag ju själv lite ledsen också,
eftersom jag och Niklas gick ut med att vi inte är tillsammans längre. Och när alla
vet känns det ju verkligen som att det är på riktigt liksom. Så det var lite jobbigt.
Det kommer såklart vara lite jobbigt ganska länge, eftersom vi var tillsammans så
pass länge och har så många minnen tillsammans. Men jag tror på ödet och
om det är menat att vara vi kommer det någon gång i livet bli vi två igen.
Men just nu är det inte menat att vara vi. Och det gör faktiskt lite ont ibland.

Imorse gjorde jag en stor tabbe! Jag trodde jag skulle möta min arbetsgrupp
mellan 9 & 11 så jag ställer klockan på 7, vaknar och är jättetrött och snoozar
till efter  någon gång. Segar mig och dricker lite saft och knallar bort mot skolan.
Märker att jag blir lite sen och klockan börjar bli kvart över då vi ska träffas
(för er som inte är universitetsfolk: akademisk kvart, börjar man hel så är det
alltid kvart över. Så vi har så i gruppen också) så jag smsar Emelie i gruppen
och säger att jag blir några minuter sen. Får till svar: Men vi ska ses vid 15 eller hur?
Haha åh nej! Kollar tillbaka på sms:en när vi i gruppen bestämde tid för denna dag,
och mycket riktigt, klockan 3 ska vi ses! Inte klockan 9.. Så det var bara att göra en snygg vänding
på stan, gå in på ICA och småhandla lite och sen gå hem igen. 



Hade tänkt städa men blev inget med det. Har mest legat i sängen faktiskt. Men nu ska
jag gå upp och göra något vettigt iallafall. Och sen gå till skolan, en andra gång idag!

Kommentarer:


julpie

2011-03-22 @ 17:54:46

awwgumman. du är så fin! det kommer lösa sig. fast det kommer ta tid. boh, blir ledsen när jag ser vad du skrivit :( kärlek suger verkligen ibland. fast ändå är du så jävla mogen och har verkligen skrivit världens finaste text i inlägget under:)
Cherry

2011-03-23 @ 16:02:26

Vad söt du är, tack så mycket för din omtanke <3 Ja det blir nog bra till slut, men oavsett hur man gör slut lämnar det ju alltid ett tomrum när man levt tillsammans så länge. Men nu ska jag ta hand om mig själv och leva livet! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: