NIGHTY NIGHT

2011-03-09 | 01:12:27 | 1 Kommentarer

Fick en fråga på Formspring.me om vilken stad jag är ifrån, vet inte om det
är någon på Tumblr som undrade, men svarar här också! :) Jag är i från och bor
i Norrköping, med den härliga dialekten östgötska. Borde nästan göra en videoblogg så ni får höra?
Haha nej det skulle jag nog inte våga. Men jag trivs väldigt bra i Norrköping!
Inte för liten, inte för stor. Förutom att vårt uteliv för tillfället suger, förutom
alla härliga pubar, så är det väldigt bra. 

Ikväll har jag varit på Kulturhuset som hade lite föreläsningar och liknande
med tanke på Internationella kvinnodagen. Lite överdrivet i vissa fall enligt mig,
som till exempel tjejerna som blev upprörda under självförsvarslektionen och
menade på att tjejer visst ska lyssna på mp3 när de går ensamma hem klockan 2
på natten, för att man inte ska behöva vara rädd. Visst borde det vara så, men nu
är det tyvärr inte så. Efteråt gick jag och Joanna hem till Henke och drack te,
väldigt trevligt. Nu är jag hemma hos Niklas och ska nog snart sova. Skola imorgon.



En bild från helgen, mer kommer!



Kommentarer:


2011-03-11 @ 11:41:04

jag älskar den här bilden! och jag vill se videoblogg :-D ha ha! sen vet jag inte om jag vågar säga att jag tycker finspång är lagom stort haha!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: