NATTUGGLA

2011-03-15 | 22:21:10 | 1 Kommentarer



Tittar på Cougar Town. Precis min humor! Har precis druckit en stor kopp kaffe och vill göra mer,
ska jag? Ja det ska jag! Snart ska jag återgå till pluggandet, jag har kommit fram till att jag tycker
om att sitta uppe sent på kvällen dagen innan en tenta, även fast många inte får in någonting då.
Men det gör jag! Så då borde jag ju göra det! Ska ta en dusch också, jag är verkligen en nattmänniska!

Imorgon ska jag till Hugo för första gången på flera månader. Ska bli roligt. Med fina Anna-Elsa!
En snygg brud ni måste kolla in! Hon har världens sötaste unge också, kommer bli en riktig
hjärtekrossare när han blir stor!

Kommentarer:


2011-03-15 @ 23:39:17

Men vad fin du är hjärtat! Du anar inte vad det där värmde just nu. Love ya! <3

Och ja, imorrn slår vi klackarna i taket och har skitkul!

Du är finast!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: