HELGEN

2011-03-13 | 15:09:36 | 0 Kommentarer

Har haft en mysig helg med familjen! I fredags sov mina systrar Julia och Nellie här. Så
fort Nellie kom innanför dörren utbrast hon: Jag vill bo hos dig! Hon har inte sett min lägenhet
möblerad förut, så hon tyckte det var jättefint. Det första hon gjorde var att ta på sig en prinsess-
klänning hon har fått av min lillebrors flickväns familj som jag har här hemma.
"Jag vill sova i den här!". Haha. Sen gick vi och handlade massa massa massa chips och godis,
men åt inte ens upp hälften. Hyrde även en film, som vi inte såg.. Min dvd:n var seg och den
funkade inte i datorn så vi gav upp. Nellie hade redan somnat så jag och Julia såg på
Big Brother på play istället. 





Igår kväll skrev jag på Facebook att jag var ensam och hade tråkigt. Då ringde snälla
pappa och sa att han kunde hämta mig så kunde jag komma och se film med familjen.
Det ville jag gärna! Sov även över där. Men ingen Melodifestival blev det inte! Har inte sett
ett avsnitt, trots att jag i hemlighet är en schlager-nörd! Eller egentligen Eurovision-nörd,
jag och Sara tar det på fullaste allvar och gör egna små bedömningslistor om framträdande,
låt, röst, kläder och så vidare. Det är sant! Men efter förra årets fiasko sa vi att vi aldrig mer
skulle kolla på Eurovision, men vi har redan ändrat oss, haha. Iallafall, vi såg en skräckfilm istället.

Nu har jag och Julia varit och solat och efter det gick jag hem till mig där jag nu befinner mig.
Ska fixa iordning lite här hemma, möblera om lite så som det ska vara. Ska få en soffa av Niklas
men har inte hämtat den ännu så saker står inte riktigt där de ska i väntan på soffan. Men ska fixa
det nu så det är gjort.

Haha, när jag, Julia och Nellie gick till affären förut sa Nellie att hon ska flytta hem till mig
när hon blir stor och flyttar hemifrån. Yeah right!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: