FREDAG

2011-03-04 | 16:04:07 | 0 Kommentarer

Mamma, mormor och Martin var precis här på fika :) Trevligt! Vi skulle egentligen
tvättat idag (måste lära mig!) men vi hinner inte det så får ta min lektion nästa fredag! :D
Mamma tog hem min tvätt och ska tvätta iallafall ♥ Har storstädat hela dagen!
Dammat, dammsugit, plockat iordning, diskat, tvättat golv och så vidare. Så nu
är det skinande rent i alla rum! 

Ikväll ska jag åka ut till Mallan i Finspång! Lite fest sådär, inför den stora
festen imorgon! Ser ut att bli en bra helg! :)

Nu ska jag nog fixa till håret och sen ta en liten dusch. Folk tycker att jag är konstig
för att jag alltid duschar sist, efter att jag fixat hår och smink! Såklart inte om jag ska
tvätta håret, men det gjorde jag igår så det behövs inte göras idag! Och om jag har värsta
avancerade frisyren så tar jag såklart den sist. Men nu ska jag nog bara locka till det lite
så då är det bara att sätta upp det lite löst när jag duschar! 



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: