BUSY DAY

2011-03-03 | 21:20:37 | 4 Kommentarer

Uj uj uj! Full rulle idag alltså. Fotograferad med underbara Emma kl 12 och vi blev
klara någon gång innan halv 2. Gick skitbra! Var verkligen jättekul så nu väntar
jag med spänning på slutresultatet! Sen gick vi ner till stan och jag satte mig då vid
Sara som jobbade. Hon skulle precis äta (hon jobbar på en snabbmatsrestaurang kan
man väl säga med asiatisk mat) så jag joinade henne. När hon slutade ungefär en timme
efter det åkte vi hem till henne en stund. Sen åkte vi vidare till Hageby Centrum
och satte oss hos Eve som jobbar i smyckesaffär (fan vad jag våldgästar folk på deras arbeten!).
Anywho, där var vi tills hon stängde vid 8 och efter det åt vi lite mat och sen åkte hem.
Så kom precis innanför dörren! Full rulle som sagt. Rätt ont i fötterna efter att sprungit
runt på klackar hela dagen.

Nu ska jag bara ta det luuuuuuugnt. Skönt skönt skönt. Imorgon kommer mami
på besök och ska lära mig att tvätta! Lämnade aldrig tvätt hos henne så har ett lass
nu! Men det ska nog gå bra.





Kommentarer:


2011-03-03 @ 21:28:36

snygging!!
julia

2011-03-03 @ 21:34:21

gooooood god vad du är finis
Emma Roodla - Fotograf

2011-03-03 @ 23:35:00

hih de gick suuuper :D!!! nu ser jag fram emot nästa!!



Åhåhhåhåh guuuuud va kul haha :D! får vi köra massa ombyten osv. Nu vill jag har vår/sommar :D!!



Hmm känner du någon som har en gammal snygg bil :)?
Jess the Mess

2011-03-08 @ 21:59:07

Vilket hååår du haaaar <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: