DARLING DARLING

2011-06-15 | 16:31:57 | 3 Kommentarer

Nu är jag hemma igen efter att ha varit en sväng på stan med Malin. Köpte äntligen
hårfärg! Min utväxt är enorm. Så ska strax sätta igång och färga! Köpte även lite smågrejer
att hänga runt halsen på min lillebror som tar studenten imorgon! Åh studenten är en sån underbar tid.
Har varit alldeles deppig över att se alla studenter haha, vill återuppleva min egen studentvecka!

Medan hårfärgen sitter i ska jag påbörja städningen i stora rummet tror jag! Eller så slappar jag framför
tv:n och sätter igång när jag är klar med håret, får se hehe.



Jag på studentdagens morgon. Mössan skymtas i bakgruden!



Kommentarer:


2011-06-15 @ 17:30:22

Gillar din blogg! Men jag har en fråga, du skriver inget om skolan längre? Har du pluggat klart?
Cherry

2011-06-15 @ 19:50:55

Tack vad roligt! Jag har sommarlov! :)
♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

2011-06-15 @ 23:28:46

Gud vad snygg du är O_O;;

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: