21

2011-06-01 | 23:13:58 | 3 Kommentarer

Igår fyllde jag år! Den bästa dagen på året, enligt mig själv som älskar att fylla år.
Firades i Vasaparken av mina fina vänner, drog till Svea där jag blev bjuden på en shot
av bartendern samtidigt som mina vänner sjöng för mig vid 12 slaget, fick pannkaksfrukost av Markus och Joanna, fick finfina presenter av släkten och drog sedan till skateparken med min bror och hans flickvän där vi mötte upp Joanna, Markusoch Linus. Lärde mig att åka skateboard!!! Det var skitkul! Överväger nu att köpa en egen bräda.
Helt enkelt en lyckad födelsedag!

Nu sitter jag i mitt kök tillsammans med Emily och dricker öl. Vi ska snart bege oss ut i partynatten
och fira hennes stundande födelsedag som är imorgon! Gud vad jag älskar födelsedagar!
Så grattis Tora och Kattis som fyller år i 50 minuter till!


Kommentarer:


Emma

2011-06-02 @ 08:14:27

Grattis i efterskott! :D

2011-06-02 @ 09:27:36

tack babe :D Låter som du fick en riktigt bra födelsedag :) och imorrn blir det fest!
Cherry

2011-06-07 @ 23:06:57

Emma: Tack sweetie!



Tora: Den var bäst! ♥

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: