WOK & TRÄNING

2011-01-11 | 14:21:32 | 2 Kommentarer

Nu ska jag woka lite grönsaker, kycklingsalladen innehöll ingen kyckling då vi
säkert åt upp all igår haha. Så då gör jag wok. Får se om jag gör något mer till.
Jag är jättesugen på färska champinjoner! Mhmmm. Måste köpa det.
När jag har tid ska jag leta upp lite recept så jag planera vad jag ska äta
varje dag. Planering är något jag verkligen behöver! Jämt. Är så ostrukturerad, haha.
Sen ska jag ladda upp inför gymmet! Idag blir det kondition, kanske simmar lite för
jag blev sugen på det nu! Men både jag och Joanna är rädda för vatten och hon är
rädd för badhus. Vi båda är även rädda för hajar (jag är verkligen extrem) och nu
kom jag att tänka på att hon berättat att hon brukar tänka att dom ska släppa
in hajar i de där luckorna som finns i poolerna. Haha nej fy och usch nu blir det nog ingen simning!
Kaaanske. Alltså grejen är ju att jag veeeeet att det inte finns några hajar,
men hjärnan sätter igång med en massa spratt och skrämmer upp en så
man tänker på det och då är det kört. När jag ensam hemma för ett par år sen
var det mörkt i hela lägenheten och jag blev rädd för att jag tänkte på hajar!
Sjöar kan jag knappt bada i, men tvingar i mig själv ändå på sommaren.
Nåja, ska försöka våga simma! Om jag kan hitta någon bikini i mitt nerpackade rum.
Basta ska vi iallafall göra!

Kommentarer:


Rinusu Kauhu

2011-01-11 @ 18:22:55

SIC bild! sjukt nice!
Cherry

2011-01-11 @ 22:31:27

Ja I love it!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: