TIPS: LEE STAFFORD

2011-01-04 | 21:32:00 | 2 Kommentarer

Mitt senaste bästa köp är denna! Ett värmeskydd för håret som även håller
det rakt när du har plattat håre. från. Det innehåller extrakt från grönt te
som är väldigt bra för håret. Det stora pluset med denna enligt mig är att den luktar gudomligt!
(Jag är väldigt svag för goda dofter!). Luktar som parfym!
Är väldigt nyfiken på märkets andra produkter!



Lee Stafford, Poker Straight Flat Iron Protection Shine Mist
Köpte denna från Åhléns för 80 kronor.


Kommentarer:


julia

2011-01-04 @ 22:55:01

hade alltid den förut! älskar den. dock hade jag den när jag var ihop med mitt ex så lukten påminner om honom så kan inte ha den igen AHHAH sjukt
Cherry - loving the 50's

2011-01-08 @ 12:23:16

Aj då, förstår precis vad du menar!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: