SYSTERSKAP

2011-01-08 | 20:24:00 | 5 Kommentarer

"Tuni vet du vad jag tycker? :):)

att jag ska sova över hos dig en hel helg när du har flyttat? :D:D
gå på bio, och så kan nellie sova ngn dag också, s har vi en amanda& julia nuni kväll ;*
bara du och jag en kväll, sedan kommer nellie en dag också, gå på busfabriken osv.. (a)"

(tuni och nuni betyder ungefär gumman, gubben, sötnos, älskling, baby, hjärtat.. Ja allt i ett!
Började för flera år sen att jag och Julia kallade varandra för schnuttin (från snuttan I guess)
och sen har det utvecklats. Nu har jag smittat av det ordet på Sara, Niklas, Joanna and so on :D)

Det här skrev min fina lillasyster Julia till mig nyss, skitbra plan tycker jag!
Nellie (vår lillasyster på 5 år) vill komma och sova hos mig när jag flyttar så det
här blir ju perfekt! Älskar mina systrar mest i hela världen, de bästa man kan ha.
Min syster Julia som är 15 är en av mina bästa vänner, jag kan prata om allt med henne.
Vi har alltid så himla roligt tillsammans, trots åldersskillnaden.








Icke att förglömmma, våran minsting Mollie ♥

Älskar er ♥

Kommentarer:


2011-01-09 @ 22:01:45

naw nuni tuni!

gud vad jag saknar dig & våra pratstunder..

jag länktar som tusan tills du flyttar så vi kan sitta uppe halva nätterna och snacka lite struntprat osv! :*

så kan vi hjälpa dig flytta oxå :D

puss, älskar dig huni! <3

2011-01-09 @ 22:16:02

naw nuni tuni!

gud vad jag saknar dig & allt systersnack!

Länktar som fan tills du flyttar så vi kan hjälpa dig, och när allt är klart blire syster helg!

wiii,läktar sååå himla mycket nuni!

Får ta och träffas någon dag..

Puss världens finaste & bästa storasyter, va rädd om dig. Älskar dig! <3
Lillasyster julia :)

2011-01-09 @ 22:17:11

naw nuni tuni!

gud vad jag saknar dig & allt systersnack!

Länktar som fan tills du flyttar så vi kan hjälpa dig, och när allt är klart blire syster helg!

wiii,läktar sååå himla mycket nuni!

Får ta och träffas någon dag.

Puss världens finaste & bästa storasyter, va rädd om dig. Älskar dig! <3
Lillasyster julia :)

2011-01-09 @ 22:17:19

naw nuni tuni!

gud vad jag saknar dig & allt systersnack!

Länktar som fan tills du flyttar så vi kan hjälpa dig, och när allt är klart blire syster helg!

wiii,läktar sååå himla mycket nuni!

Får ta och träffas någon dag.

Puss världens finaste & bästa storasyter, va rädd om dig. Älskar dig! <3
Lillasyster julia!

2011-01-09 @ 22:18:28

naw nuni tuni!

gud vad jag saknar dig & allt systersnack!

Länktar som fan tills du flyttar så vi kan hjälpa dig, och när allt är klart blire syster helg!

wiii,läktar sååå himla mycket nuni!

Får ta och träffas någon dag.

Puss världens finaste & bästa storasyter, va rädd om dig. Älskar dig! <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: