STADIG FRUKOST (LUNCH) & ÄRENDEN

2011-01-13 | 11:44:29 | 0 Kommentarer

Sitter och sminkar mig i köket samtidigt som jag kokar gröt och ägg!
Separat förstås.. Ska börja äta havregrynsgröt tänkte jag! Kanske inte en delikatess,
men nyttigt och man står sig länge på det.

Jag och Niklas skulle åkt och titta i lite affärer klockan 11, Media Markt och inredningsaffärer
bland annat, men jag vaknade 10 i 11 och ringde honom och då sov han också, så vi sköt
upp det en timme. I eftermiddag ska jag och Joanna tillbaka till badhuset! I går
vart det simning - idag gymmet för kondition och styrka. Härligt.
Är helt död i armarna men det är bara att köra på.-
Nu har det kokat klart!
Tids nog ska jag lära mig att äta utan sylt (eftersom det är mycket socker i),
men baby steps ni vet..


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: