SOVA SOVA SOVA

2011-01-08 | 12:11:18 | 0 Kommentarer

Oj vad vi har sovit!

Jag kom till Niklas runt halv 9 igår och då hade han lagat världens godaste mat!
Ugnsbakad fläskfilé fylld med soltorkade tomater, fetaost och vitlök och till det
tzatziki och pomme! Wow vad det var gott. Åt mer än vad jag orkade bara för
att det var så gott! Men sen myste vi i sängen - och somnade! Typ halv 10 haha...
Vi vaknade halv 1 igen och då var jag pigg men inte Niklas :( Så vi somnade om.
Och vaknade för en halvtimme sen! Tror jag sovit för mycket för var skittrött när jag vaknade
men ville ändå inte sova bort mer av dagen. So here I am!



Igår när jag kom hem från Joanna sa mamma: Gud vad vacker du är Amanda! Så fin i
uppsatt hår,  du ser jättefräsch ut!
Jag ba whaaat, jag hade otvättat hår, var oduschad,
osminkad och hade på mig Stadium Sportscamp kläderna. Men vilken söt mamma man har då!

Idag ska jag plugga hela dagen. Blir inget party party för mig den här helgen, känns skönt.
Jag är sugen på en hemmakväll med massa chips, godis och cola. Imorgon ska jag och Joanna
plugga tillsammans hela dagen och även planera en grej som jag berättar om senare.
Det är värt ett eget inlägg tycker jag.




Nu vill jag äta något!


Cherry D ♥


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: