SÖMN & ANSIKTSMASK

2011-01-04 | 22:58:00 | 1 Kommentarer

Nu blev jag akut trött. Somnade inte förrän halv 8 imorse eftersom
jag och Joanna var ute på stjärnfallsäventyr.. Så lite sömn på natten istället för på dagen
känns välbehövligt! Imorgon ska jag läsa mina böcker inför tentan hela dagen. Mysa ner mig i sängen
med en kopp kaffe och bara ligga och läsa om intressanta saker. På kvällen
ska Emily dra mig ut på roligheter! Men blir nog lugnt för mig ändå, men Hugo
tackar jag inte nej till. Man kan ju faktiskt dricka med måtta kära vänner! :)

Niklas har jag inte sett röken av på ett par dagar, han har nämligen
köpt det nya Call of Duty spelet, så ja, ni kan ju räkna ut resten själv.
Han är hos en kompis andra kvällen i rad och ska lana. Tänk att jag är tillsammans
med en datornörd? Får vänta tills han kommer tillbaka till verkligheten helt enkelt :)
Idag har jag inte min nuni Joanna att leka med så jag får underhålla mig själv!
Genom att sova och läsa misstänker jag.

La precis en ansiktsmask som la sig som en extra hud över hela ansiktet,
typ plastigt! Sen skulle man dra av den, såg jätteläskigt ut haha. Den rensar blockerade
porer och ger len hud. Så nu är jag len som en babystjärt! Den är från H&M och heter
Pomegranate & Passion Flower Peel Off Mask.




Nu börjar jag få ont i nacken här på min stol i min lilla hörna så ska
förflytta mig till sängen! Kanske somnar, mycket möjligt faktiskt.
Är för övrigt jätteroligt att se att så många har hittat till min blogg på
sista tiden! Den här bloggen som började som en privat dagbok
på internet har nu utvecklats till en blogg om min vardag och intressen.
Det är så roligt att gå tillbaka och läsa vad man skrivit och bli påmind om '
alla fina minnen! Ska göra ett inlägg om mina favoritbloggar någon dag framöver!


Cherry ♥




Kommentarer:


linneagrahn

2011-01-05 @ 00:40:15

sv: vad kul! :)



Vinnaren utser jag jag imorgon kväll, är det du skriver jag det här på bloggen då! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: