PEPPA MIG!

2011-01-10 | 17:05:24 | 3 Kommentarer

Jag är död. Har varit vaken sen klockan 14.00.... Igår. DÖD.
Har precis skrivit tenta och den gick jättebra (trots att jag dygnat!)
Förutom en jävla fråga som jag har hört flera sagt att de inte kunde. Alltså vafan.
Det var tre stora frågor och de andra kunde jag skriva mycket på, men frågan är om det räcker.
Blir så trött. Alla tappar verkligen motivationen på lärarprogrammet har jag märkt.
Flera som har hoppat av/vill hoppa av. Kan det inte gå bra för oss nu då?
Suck. Behöver verkligen ett kick-ass omdöme på något jag gjort snart
så jag blir glad. Och ha en VFU-plats med barn i rätt ålder för min utbildning.
Äsch jag är bara övertrött, det är det här jag vill göra och jag ska inte hoppa av,
men det blir bara jobbigt ibland.



Universitetet är allt annat än som gymnasiet. Gud vad jag saknar ett gammalt hederligt prov!
Peace of cake i jämförelse med det här.
Har läst tre böcker om barndramatik & barndiskurser, fantasi och kreativitet i barndomen
och en om kulturmöten och så kommer det TRE frågor, en på varje bok.
Frågor som enligt mig inte var de mest relevanta. Jag tyckte verkligen att
jag kunde det JAG tycker var viktigast och mest intressant och relevant,
sen kommer en fråga jag knappt känner igen från boken. Alltså det är nästan
omöjligt att bli godkänd på någonting känns det som. Oh vad bitter jag är nu,
men det går över. Är bara lite jobbigt att komma tillbaka från ledighet
och det första man gör är att skriva en tenta som inte var som man tänkt sig.
Vet att jag inte har vant mig än vid universitetstänket och bara haft två tentor,
men still, självförtroende får ett par smällar.


Nej hörrni nu får ni peppa mig! Jag tänker inte ge upp.


Kommentarer:


Jess the Mess

2011-01-10 @ 18:29:20

Kämpa på! :D
joäääni

2011-01-10 @ 21:00:35

Kämpa , kämpa!!
Cherry

2011-01-11 @ 13:09:59

Tack ni är bäst!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: