MISS CLUMSY

2011-01-11 | 12:57:22 | 4 Kommentarer

Efter att ha varit vaken i 35 timmar var det skönt att sova! När Niklas gick upp 20 i 6 imorse
var jag dock skitpigg, och hade då bara sovit 5 timmar. Haha. Men gick och la mig igen
då han åkte till jobbet.
Ligger fortfarande i sängen och degar, chill-i-dill. Ska snart göra mig en nyttig
lunch! Sen i eftermiddag ska jag och Joanna till gymmet! Härligt härligt.
Måste berätta för er hur klantig jag var igår!
När jag mötte Joanna igår utanför mig berättade hon
att hon hade råkat gå i en jättestor vattenpöl och blivit dyngsur,
pölen såg nämligen ut som asfalt så man såg inte att det var smält is som
bildat en vattenpöl. Vi gick in på Konsum och handlade grönsaker
och när vi gick tillbaka igen skämtade vi om hur kul det vore om någon
av dem som gick framför oss skulle trampa i den och att vi då skulle vilja filma!
Ingen av dem gick i den tyvärr.... MEN JAG GJORDE! Precis när vi blivit tysta
hör jag Joanna säga: Men vad gör du?? Jag kollar då ner och ser var jag står, och vi börjar
asgarva. Så typiskt mig!
När vi lite senare gick tillbaka till Konsum fick vi faktiskt se en tjej som gick
i pölen! Ajajaj vad sur hon blev! Vi sprang in till mig och skrattade så vi höll på att dö.
Kvällens andra klantiga grej hände direkt efter vattenpöls incidenten.
Eftersom vi skulle göra kycklingsallad skulle jag dubbelkolla så att vi hade
kycklingfilé hemma. I vår frys har vi frysfack som man öppnar och
på något vänster när jag och mamma står där, råkar jag slå i näsan i ett frysfack!
Så illa att jag börjar blöda och senare ser att det är hud från näsan som skavts
bort! Alltså vem fan lyckas med detta om inte jag. Gjorde skitont! Ni vet ju
hur ont det gör att slå i näsan. Ajajaj. Så jag får gå runt med ett sår på näsan
ett par dagar nu! Wihoooo.




Nu kurrar magen, kanske finns lite kycklingsallad kvar från igår!
Så himla gott, mums mums.

Kommentarer:


sandra

2011-01-11 @ 13:07:26

sv: För all del! Taack!
Michaela

2011-01-11 @ 18:09:14

Jävlar vilket härligt hår du har!
Cherry

2011-01-11 @ 22:31:58

Nämen tack så mycket! Rätt jobbigt att ha så långt hår men ofta är det värt det :D
Cherry

2011-01-11 @ 22:32:35

Nämen tack så mycket! Rätt jobbigt att ha så långt hår men ofta är det värt det :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: