MÅNDAG?

2011-01-02 | 12:13:02 | 0 Kommentarer

Vaknade och trodde det var måndag. (Haha var fortfarande inte helt övertygad om
att det var söndag så var tvungen att kolla på datorn trots att jag frågade Niklas).
Pappa och Martin kommer snart och hämtar mig hos Niklas. Ska få en jättefin byrå som
mamma och pappa hade när vi var små och två finstolar från min gammelmormor som pappa har.
Gjorde plats i mitt rum igår genom att packa och ställa kartongerna på varandra så
hoppas byrån och stolarna får plats. Mitt rum kommer vara helt överfullt men det får jag
leva med i några veckor. Ska packa ännu mer idag, ska få låna fler kartonger av Niklas.
Vill bli klar så snabbt som möjligt.

Sen måste jag även läsa inför tentan jag har den 10/1!
Skönt att den här inte är lika tung som den förra.




Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: