KVÄLLSPYSSEL

2011-01-16 | 22:44:02 | 4 Kommentarer

Har satt mig i min nuvarande favorithörna bland alla kartonger i mitt rum.
Flyttar om 1-2 veckor! Overkligt. Så måste verkligen fortsätta packa!
Så det gör jag lite grann just nu samtidigt som jag tittar på En prinsessas dagbok på tv.
Har av okänd anledning ont i vaden, ungefär som en sträckning. Inte skönt.
Efter att vi varit på badhuset åkte jag hem till Emily för en kopp kaffe och lite skitsnack.
Sen blev vi akut hungriga och gick till MAX. Slarvat lite med maten i helgen och
hade bara ätit en macka på hela dagen så var utsvulten. Men imorgon ska jag skärpa mig igen! :)
Imorgon ska jag fortsätta packa och även fixa nytt bankkort. Usch känns inte alls
kul att ha slarvat bort mina kort.. Men gjort är gjort.

Jag och min lilla pussgurka. Ovetandes om att jag några timmar senare
skulle tappa bort mina kort :(



Kommentarer:


Joääääääänni

2011-01-16 @ 23:59:22

Jävla oflyt!

Nästa gång kör vi igång överfallsalarmet och springer istället ;D
Joääääääänni

2011-01-17 @ 00:11:04

ööh, en bra skräckis:

http://www.youtube.com/watch?v=aWCl93yETq4



Har hört att den ska vara bra i alla fall. Kanske vi kan se den inom snart framtid ^_^
Cherry

2011-01-17 @ 12:17:17

HAHAHA! Ja det gör vi!



Vågar inte kolla själv! :( Iallafall inte när det var mörkt, men nu är det ju ljust så nu kan jag!



Joanna

2011-01-17 @ 15:26:51

Haha gör det :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: