IKEA OCH OST & KEX

2011-01-02 | 20:27:49 | 1 Kommentarer

Blev IKEA idag lite spontant! Köpte mer nödvändiga saker till min lägenhet.
Visar sen! Ska nog tillbaka imorgon eller på tisdag för min bror vill köpa en skitsnygg
tavla, den var för stor för att få plats i hans bil så vi ska låna pappas. Haha ja den var skitstor!

Vi köpte ost, kex och frukt också! Så det har vi precis kalasat på. Mums.
Vi köpte grejer till hemmaspa också, haha! Jag, min bror och hans flickvän.
Ja, mest till mig och Bella då. Martin köpte en ansiktsmask för män hehehe.
Köpte ögonbrynsknivar som jag velat ha skitlänge! Så nu ska jag mina ögonbryn bli
skitfina minsann.




Kommentarer:


Amanda

2011-01-02 @ 21:15:30

Ja, den är fantastisk! Hade jag inte tyckt det är fruktansvärt att döda/stoppa upp djur hade jag förmodligen haft en stående i vardagsrummet, haha.

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: