IDAG BÖRJAR ALLVARET!

2011-01-10 | 08:04:55 | 1 Kommentarer

Det jag och Joanna har planerat ett tag nu är att vi från och med idag ska bli hälsosamma!
Ska återuppta mina gymbesök (på tiden!) och vi ska även äta hälsosammare. Beach 2011
here we come! Både för att må bra på utsidan och insidan. Vi är jättepeppade
och det är skönt att ha någon som är lika motiverad som jag är. Vi ska ses varje
söndag och göra upp veckoplaner. Får se om vi hinner med gymmet idag, har tenta till klockan
6.. Och eftersom vi har varit uppe hela natten så vill vi nog bara dö ikväll, haha. Så träning
börjar imorgon, men mat börjar idag! Vi följer ingen speciell diet, utan ska bara äta
nyttig, varierad kost och kombinera det med träning. Och skippa godis och småätande förstås.
Det svåraste för mig kommer att bli att äta rätt, för just nu kan jag gå en hel dag och
sen komma på att jag inte har ätit någonting, och då äta jättemycket. Så vi ska äta
ofta men mindre portioner.





Vill ni äta jag ska dela med mig av tränings- och mattips?
Har bra grejer på lager :) Har ni några tips till oss? Mattips? Träningstips? Motivationstips?

Nu ska jag äta frukost bestående av två kokta ägg och keso.
Ska se ett avsnitt Förhäxad också innan jag fortsätter att plugga.


Kommentarer:


Anonym

2011-01-10 @ 08:32:33

Jag vill läsa :) höhö

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: