HÄRLIGA SÖNDAG

2011-01-23 | 17:19:36 | 3 Kommentarer

Riktigt trevlig kväll igår! Vi skulle till Munken men det fanns inga
lediga sittplatser, så då gick vi till O'learys, spelade lite men drog
ganska snart till Världens bar istället. Åt massa snacks och jordnötter och
drack öl. 

Ikväll ska jag och Niklas göra hemmagjord pizza hemma hos mig!
Mmm med massa gott på. Mycket nyttigare än att köpa också :)
Har inte ätit godis, chips eller druckit läsk i helgen, jävligt stor bedrift
för att vara mig!


Tog denna bild från Ida. Mer bilder kommer sen!

Idag har jag sovit ut riktigt ordentligt! Så himla skönt att få göra det.
Imorgon har jag föreläsningar och ska även på besiktning av min lägenhet!
Flyttar inom en vecka!!

Kommentarer:


Joanna

2011-01-23 @ 22:59:46

Din länk till Ida funkar inte :O
tina

2011-01-23 @ 23:21:39

fin blogg:D

kolla gärna in min med:D
Cherry

2011-01-24 @ 18:41:29

Joanna: Fixat!



Tina: Tack detsamma!! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: